2015. április 6., hétfő

Minden most kezdődik el....

Kedves olvasók!

Egy 2013-as írás vezetett ide újra.

Elgondolkodtam azon, miért is éreztem kellemetlenül magam, amikor azt olvastam, 
hogy a képeket a cikkhez az író erről az "árván maradt blogról szedte le".

Én vagyok az árván maradt blog írója, Lovizer Virág, a fagyizó tulajdonosainak egyik lánya.
Nem a fagyizó a főállásom, van egy csodálatos szakmám, amit imádok,
de ez nem jelentheti azt, hogy árván hagyom ezt a blogot. 

Biztosan vannak, akik szívesen olvasnának rólunk, és örülnének egy-egy fotónak, 
ha nem tudnak ellátogatni hozzánk.  

Mit is kellene egy fagyizó blogjába írni?

Olvassátok szeretettel ezentúl azt, amit én látok benne.


Először is azt, hogy megvan az utánpótlás, 
tavaly nyáron megszületett a tulajdonosok negyedik kicsi unokája, Boróci.
(Aki mellesleg az én kicsi lányom :) ) 
Idén már kóstolgat, citrommal kezdjük, ez a kisbabák legideálisabb kezdő fagyija, ez a legtermészetesebb mind közül.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése